Monday 24 December 2012

Zulhuzaimi-Tidur & Astrid-Tentang rasa..Lagu fav 2012


Hari ni 25 Disember 2012, sedar tak sedar dah samapai ke hujung tahun. Tahun  ni paling struggle rasanya. Macam-macam urusan yang perlu di selesaikan.Tapi bila buat2 kerja tu x music memang teman setia saya. Walaupon memerlukan berfikir sy ttp akan mendengar muzik.. memang hobi dari kecil ni. Dulu mak selalu marah sbb bising je bukak radio kuat2 n nyanyi kuat2. Skang, layan youtube je r huhuhu.. Sebenarnya saya nak share lagu fav saya kat sini. Hurmmmm lagu ni mmg best n penyanyi die pon ade karekter yang agak best.. pandangan mata kasar je r huhuhuhu.... Lagu ni lagu yang paling selalu di dengarlah terutama sebelum tidur , tak pun semasa mengadap tengah buat kerja kat lappy. Lagu yang catchy, token r untuk Zulhuzaimy.. Selain tu saya juga suka dengar lagu Astrid. Mula-mula saya dengar sbb sy mengajar murid untuk persembahan, setelah berulang-ulangkali dengar.. hurmmmm cm syok pulak.. Layannzzzzzz...


No comments:

Post a Comment